Bericht von der Aktionärsversammlung

Dieses Thema im Forum "Small Talk" wurde erstellt von gratefulmac, 25. April 2003.

1. gratefulmac

gratefulmac New Member

s relationship with Microsoft is good and that Microsoft likes Safari. He also noted that VPC has been moved to the Mac Business Unit at Microsoft and that Microsoft acquired the software not so that it could get VPC itself, but its underlying technology. Jobs said Apple has talked with Microsoft, and Microsoft promises to continue the software. Jobs also suggested that the price might drop since royalties on Windows no longer have to be paid.

- A general question about the board of directors allowed Jobs to elaborate on his thoughts about the board. He said that the board's main purpose is to hire and fire the CEO. In between these times, the board provides direction and "course correction" for Apple leadership. Jobs said he believes that in the past, the board has not always made wise decisions regarding the hiring and firing of CEO (there were chuckles in the audience). The current board is well suited to make these decisions, he said.

The meeting ended with two sequential "music" questions which received the expected "no comment," and a question about dividends. Overall, the audience was calm throughout the meeting and the executives handled questions smoothly.

2. batsch

batsch New Member

Naja, wie wir sehen sehen wir nichts. Ich drück' Apple die Daumen, daß sie die Megahertz-Misere in diesem Jahr noch in Griff kriegen.

3. gratefulmac

gratefulmac New Member

Nie und Nimmer
    mit Motorola wird `s
    immer schlimmer

;)

4. Macowski

Macowski New Member

Ich war heut auch auf ner Aktionärsversammlung: Angeblich wird nächstes Jahr alles besser...
    °?°

5. batsch

batsch New Member

Wäre 'ne Katasrophe. Das Geschwalle, daß 900mhz am Mac gleich 3000mhz auf der Dose entsprechen, stimmt leider schon lange nicht mehr.

6. gratefulmac

gratefulmac New Member

besser wird es, wenn ich nen eigenen Smartroadster habe.

Da kommt dann ein kuhles Applelogo rauf.

Das ist die Zukunft. ;-)))

7. morty

morty New Member

echt nicht ????
    warum sagt MIR das denn keiner ... und ich blödie hab mir nen Mac gekauft :-(
    was bin ich doch dumm ;-)

Diese Seite empfehlen