Indispensable MacOS X Software

Dieses Thema im Forum "Software" wurde erstellt von Konkis, 2. März 2005.

1. Konkis

Konkis New Member

Hallo...mein deutsch ist leider sehr schlect...so I 'm afraid I'll have to post this in english...Hope it's ok!?

New macusers often find it a little bit difficult figuring out which applications are hot and which are not on the Mac OS X platform. I’ve therefore compiled a list of Mac OS X software that I see as “must-haves", and I hope it can aid in making it a little easier to get a good start with Mac OS X.

Enjoy!

Indispensable MacOS X Software

2. frankwatch

frankwatch Gast

nice !
    page is bookmarked, i keep an eye on it ;-)

thx

3. macixus

macixus Hofrat & Traktorist

According to your pizza-price-equivalents for the listet software, you must have eaten a lot of different pizzas. :D

Grüße nach Dänemark. :)

4. Konkis

Konkis New Member

Heh...here goes nothing:

Jah, Ich habe ungeheuerliche anzahlen von pizza gefressen :cool:

...vielleicht solte ich auch die kosten in "Big Macs" umrechnen... :D

Bis später

:)

5. ihans

ihans New Member

Welcome!
    Nice site, thank you! Your biologist, me to, looking for work(promotion in medicin), I think taxidriver is my destination :cool:

6. Batman69

Batman69 ...Springer...

...na so schlecht deutsch spricht er ja gar nicht :D
    welcome...!

7. Konkis

Konkis New Member

Danke vielmals :embar:

...also...als Ich kind war hab Ich sehr viel deutsches fernsehn gesehen (SesamStrasse, Fuerrotes Spielmobil, Klim Bim, Formel Eins, Derrick, Der Alte, werbungs mit dem Meinsel Menschen(?), usw...) Ich verstehe (fast) alles deutschem(?), aber benutz es aber leider nicht so oft...deswegen(?) spricht (und schribt) Ich deutsch leider nicht so fliessend...Ihr könnt mich rurhig in deutsch antworten, aber Ich glaube es ist am bestem ob Ich euch im english...ehh...antwortet

LOL...please disregard the grammar and semantics :party:

Anyway...look's like this is a really great forum. I'll definitely visit this place more often...

:)

8. macixus

macixus Hofrat & Traktorist

You bet!

...oder auf deutsch: worauf du einen lassen kannst. :embar:

Diese Seite empfehlen