MOHAA + Cheats?

Dieses Thema im Forum "Software" wurde erstellt von rtrogemann, 17. September 2002.

1. rtrogemann

rtrogemann New Member

Hio,
    wie kann man ein Programm in OS X aufrufen und noch Ergänzungen anhängen?

Konkret: Ich möchte gerne Cheats bei Medal of honor benutzen, muss aber das Programm mit Ergänzungen aufrufen. Ich habs schon mit dem Terminal probiert - klappte nicht.

Wer weiß wie es geht? Im Web war meine Suche erfolglos.

Ciao
    Ralf

2. Maccer

Maccer Gast

Method 1, from startup: Hold down the Shift key immediately after opening the game. You'll get a box for arguments, type "+set cheats 1 +set thereisnomonkey 1" in that box and press OK. You then have to load a saved game, save it, and then reload it for the cheats to be active. If you are first starting off, start a new game, save it, then reload it to have the cheats active

Method 2, in game: Open a saved game, then open the console. Type "set cheats 1", and press Return. Then type "set thereisnomonkey 1" and press Return. Save the game, then reload it. Cheats should be active.

http://dlh.net/cheats/pc/deutsch/medal+of+honor+-+allied+assault/cheats.html

3. danilatore

danilatore Moderatore Mitarbeiter

Method 2, in game: Open a saved game, then open the console. Type "set cheats 1", and press Return. Then type "set thereisnomonkey 1" and press Return. Save the game, then reload it. Cheats should be active.

genau so gehts ;)

Diese Seite empfehlen