foralem dä mit dä mit menschlichkait u mitgfühl i därä kaltä wält ganz mini mainig mä söt viel me dävo chönnä usläbä aso i fordärä än ofiziälä macsmalltalkbrüädär pfarrer odär wa au immer zum sini sorgä und ängscht s`chönnä avertrauä u als hilf ischwärä stundä u eis wöd i au no sägä as si nid aues so rüplä wie ihe. au zarti seelä södet hie ah fründ ha i dem sinn äs guets neus und bringed mer min pfarrer
@catweazle Ich kann Dich gut verstehen. Ich würde auch heulen wenn mir direkt vor der Kirchentür das Geld für den Klingelbeutel in den Gully fällt. Gruß 2112
äbä umso wichtigär isch diä ifühlsam hülf us äm netz. wär vu eu allnä isch fü diä grossi herusfordärig gschaffä los lüd ,packä mäs a,diä nöcschti wieänacht mit vielä einsamä troscht- suchändä seelä stood vor dä tüär.!!! vilicht duuuuu 2112?
ah i weiss jo nöd wa du mit dinärä cholä häsch, abär schlimmär chas immär cho. denk a din vapatztä ufriss und tuä buss
>>@catweazle Ich kann Dich gut verstehen. ich versteh da überhaupt nix? liest es sich durch ne sonnebrille leichter?? ra.ma.
noi, i fins hald ned so glasse wenn ebba so aig uf dialektschreiwe macht, i muss me dann immer so oschdrenge zum Lese. Des isch oifach ned freindlich da annare Leid gejeniwa. Weje dem isch jo a grad e Schrifdschbroch eafunne worre! S'hoist Macweldforum un ned "Schreibwidschwetsch-Forum" Soweit verständlich?
ja sicher , man nehme 2 flaschen wein aussaufen flaschenboden ausschneiden mit eh überflüssigem mauskabel verknoten eh voila gut rutsch