Toast 5.2.1

Dieses Thema im Forum "Hardware" wurde erstellt von mausbiber, 24. März 2003.

1. mausbiber

mausbiber New Member

hier ist das Update
    http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/11427

What's new in this version:

* CDDB2 submit function
    * Fixed Toast online help formatting issues with Jaguar help system
    * Updated VideoCD export for iMovie 3 support
    * Increased buffer size for better performance with Pioneer DVD-R at 4x recording speed
    * Resolved AppleScript error causing transfers from iView, Panic, CD SpinDoctor not to run.

Product Description:
    Comprehensive, all-in-one CD and DVD mastering solution that enables you to create, organize, share and store all of your digital content on CDs or DVDs. With Toast 5 Titanium, you can preserve and share your music, data, photos, and video on CD or DVD! Turn your digital photos into a video slide show CD or burn your iMovie productions onto Video CDs that are playable on most DVD players. Turn scratchy LPs and cassettes into crystal clear CDs. Convert MP3s into professional audio CDs or burn them on MP3 discs that hold hours of music. Protect your valuable data on CDs or share it with Windows PC users. Print custom labels and cases for your new CDs. The perfect burning companion to iMovie, iTunes, and DVD authoring software that burns fast, burns clean, burns on more drives, and now burns in the background too.

Bye

2. BlingBlongs

BlingBlongs New Member

Jep!

Hab es mir vorhin geladen, aber noch nitte installiert!

Du schon?

Braucht man ne neue Serial oder macht es die Alte?

BB

3. Scheff

Scheff New Member

Deine Alte

4. mausbiber

mausbiber New Member

Wenn 5.2 vorhanden ist - einfach das Update aufspielen - funktioniert ohne Neueingabe der Seriennummer.
    Ein neuer Order wird erstellt.

Bye

5. mausbiber

mausbiber New Member

hier ist das Update
    http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/11427

What's new in this version:

* CDDB2 submit function
    * Fixed Toast online help formatting issues with Jaguar help system
    * Updated VideoCD export for iMovie 3 support
    * Increased buffer size for better performance with Pioneer DVD-R at 4x recording speed
    * Resolved AppleScript error causing transfers from iView, Panic, CD SpinDoctor not to run.

Product Description:
    Comprehensive, all-in-one CD and DVD mastering solution that enables you to create, organize, share and store all of your digital content on CDs or DVDs. With Toast 5 Titanium, you can preserve and share your music, data, photos, and video on CD or DVD! Turn your digital photos into a video slide show CD or burn your iMovie productions onto Video CDs that are playable on most DVD players. Turn scratchy LPs and cassettes into crystal clear CDs. Convert MP3s into professional audio CDs or burn them on MP3 discs that hold hours of music. Protect your valuable data on CDs or share it with Windows PC users. Print custom labels and cases for your new CDs. The perfect burning companion to iMovie, iTunes, and DVD authoring software that burns fast, burns clean, burns on more drives, and now burns in the background too.

Bye

6. BlingBlongs

BlingBlongs New Member

Jep!

Hab es mir vorhin geladen, aber noch nitte installiert!

Du schon?

Braucht man ne neue Serial oder macht es die Alte?

BB

7. Scheff

Scheff New Member

Deine Alte

8. mausbiber

mausbiber New Member

Wenn 5.2 vorhanden ist - einfach das Update aufspielen - funktioniert ohne Neueingabe der Seriennummer.
    Ein neuer Order wird erstellt.

Bye

9. ottirevel

ottirevel New Member

IRRTUM! beim öffnen von toast wird sehr wohl nach der seriennummer verlangt. toll. ich finde die vom 5.2. nicht mehr. kann ich sie irgendwie auslesen?

otto

10. MacGhost

MacGhost Active Member

Ging einwandfrei, inzwischen von 5.0 - 5.2.1 durchgehend aktualisiert.
    Einfach mal auf den Begleitaufkleber schauen der beim Toast 5 Kauf dabei war.

Joern

11. Aschie

Aschie New Member

Yo, ging bei mir auch einwandfrei. Der Installer hat das schon vorhandene Toast gesucht und gefunden und dann das 5.2.1 in diesen Ordner dazugestellt.

Grüße

12. MacGhost

MacGhost Active Member

Ja wenn Du Toast direkt in Applications (Programme) liegen hast.
    Wenn nicht wird ein neuer Ordner erstellt, z.B. wenn Du es auf der OS9 Partition liegen hast.

Joern

13. apwisch

apwisch New Member

Moin!

1- Ctrl + Maus auf Toast5.2.1
    2- "Paketinhalt anzeigen" anzeigen
    3- im Ordner Contens/MacOS die Rox.dat löschen (am besten auf dem Desktop sichern falls es nicht funktioniert hat)

Gruß, Apwisch

14. PatrickProyer

PatrickProyer New Member

[gelöscht]

15. dogo.mac

dogo.mac New Member

Bescheid,
    hab meine Nummer verdaddelt und finde sie auch nett wieder.

16. PatrickProyer

PatrickProyer New Member

[gelöscht]

17. ottirevel

ottirevel New Member

na toll!!!!!!!!!

18. apoc7

apoc7 New Member

Ähm.... das ist jetzt aber mal schwer daneben.
    Wenn das PM sieht gibt es Ärger - keine Seriennummern in öffentlichen Brettern tauschen - wo kommen wir denn da hin?

Macht das nächstesmal per eMail aus - so intelligent sollte man schon sein, wenn man schlau sein will...

19. MacPENTA

MacPENTA New Member

@patrick
    an deiner stelle wuerde ich dein beitrag ganz flott loeschen,nur so ein rat von mir.

GruSs MAcPENtA

20. Mano

Mano New Member

Sag mal!

Bist Du noch klar in der Birne?

Mano

Diese Seite empfehlen